والا از آنومالی به بعد دیگه نمیدونم سرویکس چنده و چیزی نبوده بررسی بشه یا دکتر چیزی بگه فکر میکنم اگر نرمال و خوب باشه دیگه نمیگن و اوکیه
منم هفته ۲۰ با سرویکس ۲۹ سرکلاژ شدم
من انومالی ۲۲ بود دوهفته پیش سونو دادم ۲۶ شده بود
من ک هنوزم پله نمیرم استراحت نسبی هستم سرویسکم۳۲هفته ۲۲بود تا ۳۷میخوام استراحت داشته باشم که زود رس نشه بچم🥲
از اول تا آخر مهمه 😅
از هفته ۳۶ دیگه مهم نیست اگه اومد پایین یعنی میخوای زایمان کنی
اون موقعه مهم نیست چون بچه کامل
میگن از ۳۰ ب بعد ولی من ۳۳ هفته ام دیرو سونو بودم از ۴۰ شده بود ۳۱ زنگ زدم دکترم گفت باید بیای
۳۰ خورده ای
فک کنم ۳۰ ب بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.