بچه از هفته چندم دیگه طول سرویکس مهم نیست ؟؟

۸ پاسخ

والا از آنومالی به بعد دیگه نمیدونم سرویکس چنده و چیزی نبوده بررسی بشه یا دکتر چیزی بگه فکر میکنم اگر نرمال و خوب باشه دیگه نمیگن و اوکیه

منم هفته ۲۰ با سرویکس ۲۹ سرکلاژ شدم

من انومالی ۲۲ بود دوهفته پیش سونو دادم ۲۶ شده بود

من ک هنوزم پله نمیرم استراحت نسبی هستم سرویسکم۳۲هفته ۲۲بود تا ۳۷میخوام استراحت داشته باشم که زود رس نشه بچم‌🥲

از اول تا آخر مهمه 😅
از هفته ۳۶ دیگه مهم نیست اگه اومد پایین یعنی میخوای زایمان کنی
اون موقعه مهم نیست چون بچه کامل

میگن از ۳۰ ب بعد ولی من ۳۳ هفته ام دیرو سونو بودم از ۴۰ شده بود ۳۱ زنگ زدم دکترم گفت باید بیای

۳۰ خورده ای

فک کنم ۳۰ ب بالا

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدین مامان محمدین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی