از چه هفته ای به بعد دیگه طول سرویکس مهم نیست؟

۶ پاسخ

تا هفته ۳۶ب بعد که بچه کامل باشه
قبلشم پایین بیاد بجه م بدنیا میاد میمونه ولی احتمال دستگاه رفتنه رعایت کردنش تا۳۶،هفته بدون مشکل بهتره

من از ۲تا دکتر پرسیدم گفتن تا آخر ۳۴ ..
چون از ۳۵ بخاطر وزن گیری زیاد خودش کم میشه ب مرور

دقیقا تا ۳۶-۳۷ باید رعایت کنی چون هر چی بچه بزرگتر میشه به دهانه رحم بیشتر فشار میاد باز بشه مجبور به زایمان میشی قبل ۳۷ هفته هم بچه دستگاه میخواد

۳۰ ب بعد مهم نیس

٣٠ هفته به بعد

چ سوال خوبی منم برام چند روزه این سوال شده

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مروارید🩷 مامان مروارید🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدین مامان محمدین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد