۳ پاسخ

کلا مهمه من ۳۲ هفته کم شدع بود امپول ریه زدم😑

من ۳۳ بودم‌انومالی

از هفته سی به بعد دیگه چون رفته رفته کم میشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۵ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری