۸ پاسخ

کره و اب جوش

من امروز برای اولین با یکم شیر مخلوط کردم دادمش

من هرچه میدم‌اوق میزنه نمیخوره🤦🏻‍♀️

من با سیب زمینی آبپز قاطی میکنم

من زرده آب پز با یه دونه بیسکوبیت مادر و پودر بادام مخلوط میکنم خیلی دوس داره

با سیب زمینی آب پز و کره و آب جوشیده ترکیب میکنم

من با کره و شیر قاطی میکنم

من با یکم ماست مخلوط میکنم

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی