لواشک توی بارداری ضرر نداره ک.؟؟

۷ پاسخ

ضرر نداره من ویارم ازاول بارداریم لواشک و‌ترشی بود فقط تا هفته های ۱۶،۱۷ اسید‌معدم اذیت میکرد 😅الان بهتر شدم

نه ولی زیاد نخور چون قند لواشک بالاست

من میخورم عاشق لواشک بودم و هستم

منکه فقط کشک و لواشک میخورم

گاهی وقتا بخور برا تهوع هم خوبه

من دائم میخورم😋

ممکنه فشار خون رو بالا ببره مصرف زیادش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان آدرین🩵👶 مامان آدرین🩵👶 روزهای ابتدایی تولد