ضرر نداره من ویارم ازاول بارداریم لواشک وترشی بود فقط تا هفته های ۱۶،۱۷ اسیدمعدم اذیت میکرد 😅الان بهتر شدم
نه ولی زیاد نخور چون قند لواشک بالاست
من میخورم عاشق لواشک بودم و هستم
منکه فقط کشک و لواشک میخورم
گاهی وقتا بخور برا تهوع هم خوبه
من دائم میخورم😋
ممکنه فشار خون رو بالا ببره مصرف زیادش خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.