۲ پاسخ

منم صبح زدم هر 4ساعت پاراکید میدم خیلی پاش درد می‌کنه تکون میده گریه میکنه

شب خیلی مواظب باش تبش از شب شروع میشه حالا شیاف میزاری یا قطره استا دم دستت باشه تا صبح هوشیار باش واکسن ۷ماهگی یکم اذیت کنندس

سوال های مرتبط