اینم شیرینی قندی من واسه عید

#شیرخشک #پوشک #

تصویر
۷ پاسخ

درست کردن خوب نشد

ماشالا اینجا همه هنرمندن افرین بهت عالی شده

چه خوب که شیرینی عیدتون رو خودت درست کردی
به به نوش جونتون

خیلی عالی حسابی معلوم ترد هستن نوش جان

چه عالی اگه دستورشو بزاری خیلی عالی میشه

اووووووف 😋😋😋😋

به به خیلیم عالی😋😋

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ضحی مامان فاطمه ضحی ۲ سالگی