۱۴ پاسخ

منکه اجیل نمیگیرم

ماکه خیلی وقته اجیل نمیگیریم

وا چرا؟ ما که نه عید دیدنی خاصی میریم نه برامون مهمه همه چیزمون سر جاش باشه

فک کنم فقط منم هیچ مهمونی ندارم😁

مگه امسال تو این جنگ عیدی هم مونده برامون.بخدا من امسال هیچ کاری نکردم نه دل و دماغشو دارم نه روحیه هیچ کاری خودمو گذاشتم برای مردن فک میکنم قراره بمیریم اوضاع خیلی بده.همه جا رو داره میزنه بی پدر.الانم که زده به زیرساختای گاز و نفت عسلویه دیگه چیکار کنیم به هزار سال قبل باید برگردیم با این اوضاع.انشاالله که با شروع سال نو جنگم تموم بشه من یکی خودمو باختم بخدا

مام خریدیم کیلکیی ۱۳۰۰ بعصیامیگن مگه عیدهست مگه پول هست اجیل خرید والا تواجیل فروشی توصف بودیم نیم ساعت

خداکنه سلامتی باشه عیدبسلامتی بیاد برا همه انشالله گرونی میگذره دعاکنبم جنگ تموم بشع

والا ما هیچی نمیخریم

امسال اصلا حس عید نیست

مام دو کیلو اجیل خریدیم 4 تومن شد. شیرینی و اینام نگرفتیم

ما آجیل دیگه نمی‌خریم.

ما چند سال آجیل نمیخریم

مگه آجیل واجبه

من ک اجیل صاحب کار برامون خرید

سوال های مرتبط