خانوما من اسهال شدم خطرناکه؟
چیکار کنم خوب شم

۲ پاسخ

اگه بیشتر از دوروز بشه آره برو دکتر .برنج کته و موز بخور .چیزای سفت بخور

موز بخور

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری