من اصن گیجم بخدا ، ی روز حالت تهوعه ی روز ابریزش بینی یه روز معده درده ی روز دل درده همش میکس داره دخلمو درمیاره🥲🫤
منم همچنان دارم کی میخواد تموم شهه نمیدونم
اگر تهوع شدید دارین قرص پلازیل ۱۰ هر ۱۲ ساعت بخورین خیلی موثره البته با اجازه دکترتون
منم دارم هر روز صبح
تا کی ادامه داره؟
منم دارم میمیرم..اصن دوس ندارم از خاب بیداربشم..
به منم بگید چه قرصی بخورم..تازه شنبه میخام برم دکتر
دکتر بهم گفت دمیترون۴بخورم
منم هنوز دارم فقط با قرص میتونم تحمل کنم الان هم قرصم تموم شده همش بالا میارم دست و پام سست شده که نمیتونم برم داروخونه بگیرمش 😢😢
قرصB۶ بنداز
منم هنوز دارم اگه قرص نخورم میمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.