تلفظش رو کسی میدونه چطوره؟titre beta?یا titere beta?من هنش مسترسم گاف بدمممم😅
منم رفتم گفتم تیتر
آزمایشگاه گفت تیر رو تا دکتر ننویسع نمیگیرن
فقط ازمایش بتا دادم
بعد دکتر زنان نوشت تیتر رو هم دادم
عدد بتا باید چند باشه ؟؟؟ فقط مثبت باشه یعنی بدرد نمیخوره؟
منم ب دکتر گفتم تیتر بتا واسم بنویس بتا نوشته بود نامرد
ولی پیشمون آزمایشگاه کمیل بتا معمولی هم عدد میده من ک دادم نوشته 1000«یعنی بالای هزار بوده بعضیا ن فقط مثبت متقی میزنن
ینی تیتر بتا بهتره
مبارکه عزیزم
اره باید بگی تیتر بتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.