۵ پاسخ

نه اوکیه تا هوا مناسب دوچرخه سواری بشه کاملا سایزش میشه
البته الانم اگه نشیمنشو تا ته بدین پایین سایزش میشه

بله ۱۶ بزرگه . ما تابستون ۱۲ خریدیم ، الان ۱۰۴ هست و راحت سوار میشه . تا ۶ سالگیش هم اندازه ست

به نظرم بزرگه و سنگین فعلا ۱۲ بگیر

ما خواستیم ۱۶ بخریم بعد فروشنده گفت ک ۱۲ صندلیش میتونی بلند تر کنی تنظیم داره و اینک گفت باید اصولی یادبگیره گفت تا ۷ سالگی همین ۱۲ خوبه براشون پسر من قدش ۱۰۴ و نیمه الان براش عالیه

۱۶بگیر۱۲کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو😘 مامان شازده کوچولو😘 ۴ سالگی