دوچرخه برای سن مهدیار سایز ۱۲ خوبه یا ۱۶؟

۷ پاسخ

۱۲ خوبه راحتره ۱۶ خیلی بزرگه

بستگی ب قد بچتون هم داره

۱۲ خوبه

قیمتشون چنده

من ۱۲ گرفتم راضیم
خواهر زادمم ۱۲ داره ۵سالشه هنوز خوبه براش

۱۶
۱۲ هم خوبه بد نیست

بنظر من وسط پاشون اذیت میشه
سه چرخه بهتره
بازم هرجور صلاح خودتونه

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو😘 مامان شازده کوچولو😘 ۴ سالگی