۱۲ پاسخ

۱۶ خیلی بزرگه که
من برا پسرم ۱۲ خریدم
حداقل تا دو سه سال دیگه استفاده میشه

16بگیر کم کم یاد میگیره 12زود کوچیک میشه

۱۶ براش بزرگ میشه
الان ۱۲ براش خوبه
تا ۵ سالگی ۶سالگی هم بدردش میخوره

منم ۱۲گرفتم

۱۲تا۶.۷سالگیشون اوکیه عزیزم
۱۶ فکر نکنم پاش برسه من ۱۲ گرفتم برا تولدش

من۱۲ گرفتم

من که ۱۲ گرفتم صندلیشم تا آخر پایین آوردم فعلا بلدم نیستن کامل برونن فک کنم تا یکی دوسال دیگه همین کافی باشه

12 کوچیکه. دختر بزرگم 16 داشت. کوچیکه از دو سال و نیم راحت سوارش میشه

من ۱۶خریدم راحت رکاب میزنه

تصویر

اینه دوچرخش

تصویر

من ۱۶گرفتم‌برای دخترم راحت راه میبره انگار ذاتی بلد بود

سلام. دوازده الان خوبه ولی زود کوچیک میشه. ما ۱۶ خریدیم

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو😘 مامان شازده کوچولو😘 ۴ سالگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۳ سالگی