۱۲بگیر به نظرم چون من از خود فروشنده ها پرسیدم گفتن بزرگتر خطرناک میشه اگه خدایی نکرده بیفتن آسیبشون خیلی بیشتره و همون ۱۲تا ۶ الی۷سالگی قابل استفادس
من برای پسرم ۱۲ گرفتم وکامل میتونه رکاب بزنه ۱۶ بزرگه برای بچه ۵تا۶ سال خوبه یانهایتا۴سال ونیم که قد بلندی داره
کیان از دو سالگی دوچرخه سواری کرد با سایز ۱۲ . چند ماهه با سایز ۱۶ قشنگ رکاب میزنه دیگه سایز ۱۲ رو دوست نداره میگه کوچولو ا
۱۲ خوبه چون ۱۶ برای سوار و پیاده شدن اذیت میشه چون بلنده
من رفتم به نیت 16 دیدم بی نهایت بزرگه خود فروشنده ام گفت مناسب3سال نیست من اوردم خونه صندلی رو تا اخرین حدش اوردم پایین تا پاش رسید بزرگ تر بشه صندلیشو میبرم بالاتر تا5سالگی مناسبه براش5سالگی16میخرم
۱۲بگیرمن گرفتم
پسر من ۱۲ داره هنوز بلد نیست رکاب بزنه
۱۶ خیلی بزرگه برا این سن
سایز۱۲ بگیر.فقط حتما دوچرخه وزن سبک بگیر
۱۲داره دخترم هنوز خوب رکاب نمیتونه بزنه
من دخترم قد بلنده ولی بازم اولش ۱۲ براش بززگ بود الان که مسلط شده بهتره ۱۶ حس میکنم خیلی بزرگه
سایز دوازده شانزده که خیلی بزرگه پسر من دوازده داره باز به سختی سوار میشه
برای بچه سه ساله؟دوچرخه بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.