بچم بالا آورد مث خلط بودن خطرناکه ینی؟

۴ پاسخ

اگ یه بار باشه عیب نداره خیلی تکرار شد ببر دکتر

گلم اگ بچه ت سرماخورده همین الان ببرش دکتر
بیمارستانی کیلینیکی جایی تاخدایی نکرده بدتر نشده

نه عزیزم برای بچه منم هنوزهست

ی بارم بچه من اونجور شد مشکلی ب وجود نیومد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی