اره درست شده
من بعداظهری از ملت انتقال دادم سپه قبلا نمیشد انتقال هم داد میزد فعال نیست
من که حقوق شوهرم اونجاست همش الان حقوق ندادن بهش ازاونور حتی اصلاح هم نکردم
نمیدونم قراره کیی درست بشه
فقط میشه از عابر کارت به کارت کرد
ن درس نشده
من پیامشو خوندم که میتونین پول برداشت کنین و انتقال بدین
اره گفتن درست شده
درست شده؟؟؟؟ مال پولامون توی اونه الان یکی پیام داده بخاطر پولش درگیر بودم
تا ظهر که درست نشده بود امیدوارم درست شده کارمون کلا لنگ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.