نه درد داره نه چیزی
راحت برو انجام بده خیلی دقیق تره
درد نداره ولی من هر بار میرم برمیگردم حس میکمم تو شکمم پر باد شده😂
نه اتفاقا دقیقتر از سونو شکمی هم هس
فقط باید مثانه ات خالیباشه برعکس شکمی
هیچکدامم خیلی راحتهههه منم چندروز پیش،رفتم خیلی میترسیدم ولی چیزی نبود
سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457
نه اصلا
نه اصلا به نظر من راحت تر از روشکمیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.