سلام سونو واژینال خوبه ؟ درد داره؟

۹ پاسخ

الان هفت ۷ باردارم دکتر برام سونو واژینال نوشته میترسم برم چکار کنم کمک کنین

نه اصلا درد نداره

به رای اکثریت انجام نمیدم پس

من دیروز انجام دادم باردار هم هستم مشکلی پیش نیومد
چون میخاستن تشخیص بدن ک خارج از رحمه یا داخل رحم
اصلا درد هم نداشت خطری هم نداره اگه دکترت گفته

ن گلم اصلا خوب نیست خطر داره من پارسال تجربه کردم میگم خطر داره نکن تا۸هفته انشالله اونم شکمی

من دیروز انجام داد یه سونو معمولیه دردی نداره ولی بارداری انجام نده

نمیدونم چون ساک بارداری دیده نشد دکتر گفت واژینال بده ولی قبل سونو مجدد بتا رو تکرار کردم ببینم عددش چقدر رفته بالا

عزیزم اصلا درد نداره
و اینکه فقط یک کمی وارد بدنت میشه مثلا هفت سانت و اینا و باریکم هست

سلام اولش یکم درد میاد بعدش نه دیگ اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان دِلا مامان دِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنازی مامان نازنازی هفته بیست‌وششم بارداری