سلام مامانا
این سونو واژینال خوبه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

سلام عزیزم شما اسلام ابادی دکتر زنان کجا میری

چرا شکمی نرفتی

منم چند روز ديگه ميرم برا سونو برام دعا كنيد
حساب گهواره با حساب سونو يكي بود يا اختلاف هست؟؟

مبارک باشه عزیزم بسلامتی

منم امروز رفتم سونو منم هفت هفته و چهار روزمه صدای قلبشو برام پخش کرد اونم دوبار ،بعد واسه من خیلی دقیق تر نوشته طول سرویکال هم زده ۳۱ گفت یکم کمه باید استراحت مطلق کنی فعلا ،نمیدونم چرا بعضی دکترا صداشو پخش میکنن بعضیا نه من نگران شدم یعنی واسه جنین بد بود؟من دوس نداشتم صداشو پخش کنه

مبارکت منم دعا کن😍

من میگم بچت پسره لطفا ان تی رفتی بهم خبر بده چی بوده

خوبه همش

خوبه مشکلی نداره فقط نگفت قلب تشکیل شده یا نه چون ننوشته

اینم بقیه اش

تصویر

قلب تشکیل شده بود. صداشو گذاشت برات

سوال های مرتبط

مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۵ ماهگی
مامان دِلا مامان دِلا روزهای ابتدایی تولد
هانا هانا قصد بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وهفتم بارداری