۷ پاسخ

من کلا ب کارای شوهرم خود شوهرم خیلی گیرمیدم هرکاری می‌کنه هم فایده ندارد دلم براش میسوزه تا یه کار که باب میام نباشه می‌کنه دعوا میکنم

تنها نمون من دو روز تنها بودم همین حالو داشتم ادم حس افسردگی داره

منم همینم☹️☹️☹️پاچه همه رو میگیرم اصلنم دست خودم نیس

از اولش من همینجوری بودم بهانه گیری و قهر و غیره......

طبیعیه منم همین بودم تا الان که اخراشه بدتر😅

من در طول بارداریم اصلا بهونه گیر نبودم، تا پام رسید به ۹ ماه اصلا عجیب مسخره شدم😅😐 الکی همش دوست دارم گریه کنم، یجوریم

بنده خدا چیزی هم نمیگه امروز گیر دادم چرا هرچی کارمیکنی پول کم داری
بنده خدا چیزی کم نمیزاره تو خونه شده برای خودش لباس یا چیزی نگیره تا من چیزی میگم میگیره همش هم سرکار هست خدا کنه اخلاقم درست شه

سوال های مرتبط