۲ پاسخ

منم ایقد گریه میکنم استرسی میشم خدا کنه برا بچه ضرر نباشه خودمون هیچ

دیگه کم‌کم به زایمان که ادم نزدیک میشه و فکر میکنه واسه هرچیزی غصه ات میگیره بعد از زایمان که خیلی بیشتره این حالات و برای اکثریت تا حداقل ۱۰ روزی خوش بینانه اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان ساچلی و سِتین مامان ساچلی و سِتین روزهای ابتدایی تولد
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری