۶ پاسخ

مال ما بجه نیستن اونای که ۱۴۰۵ب دنیا بیان بچه حساب میشن .
پولیم اگه الان بدن بیشتر ب سوتغذیه ها میدن یا دهکا اول

مال سال جدیداست که دنیا میان بچه های ما خرج ندارن اخه

بله میدن از سال جدید میریزن تا دوسالگی برا همه میریزن

نه فقط اونایی که ۴۰۵ دنیا میان کارت امید مادر میگیرن اول عید به بعد دیه

منم شنیدم واقعا درسته؟؟؟؟

نه😂بچهای ک ۱۴۰۵میان دنیا

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱۴ ماهگی