من قند ناشتام ۱۰۴ بود دکتر گفت باید انسولین استفاده کنی
بستگی به دکترت داره چقدر سختگیر باشه مال من 98 بود گفت رعایت کن بعدا دوباره ازمایش دادم اومد رو 81
۹۹ ب بالا
بالای 95
بستگی به نوع دیابتم داره که دکتر تشخیص میده انسولین بزنی یا قرص
فقط قند ناشتا نیس که قند دوساعته و سه ماهه هم مهمه
۹۰ به بالا فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.