قند ناشتات چقد باید باشه تاا انسولین بزنی؟؟؟

۷ پاسخ

من قند ناشتام ۱۰۴ بود دکتر گفت باید انسولین استفاده کنی

بستگی به دکترت داره چقدر سختگیر باشه مال من 98 بود گفت رعایت کن بعدا دوباره ازمایش دادم اومد رو 81

۹۹ ب بالا

بالای 95

بستگی به نوع دیابتم داره که دکتر تشخیص میده انسولین بزنی یا قرص

فقط قند ناشتا نیس که قند دوساعته و سه ماهه هم مهمه

۹۰ به بالا فک کنم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ام بارداری