منم به دخترم پستونک دادم
همین ک رسیدم خونه از بیمارستان دادم دهنش نمیخورد عوق میزد
شیرمو دوشیدم روش گذاشتم دهنش گرفت
دندون هاش و فکش سالمه سالمه
به این یکی بچم هم میخوام بدم انشالله
عالیه
شیشه شیر هم اوایل نده بزار قشنگ ب سینه عادت کنه بعد دو هفته اینا میدی
من پسرمواز همون اول هم پستونک میدادم هم شیشه یجا ادم نمیتونه بچه رو شیر بده باپستونک سریع ساکت میشن .هیچ مشکلی هم برا دندوناش پیش نیومد اصلنم بد سینه ای نمیکرد خودش پستونکو گذاشت کنار از شیرم خیلی راحت گرفتمش
بده عزیزمممممم بده جانتو راحت کن از من میشنوی بده بعدا کلی دعام میکنی...اگ بگیره....فقط از شروعش تا ۶ ماهگی حتما حتما اونت بگیر...چون نه تنها برای لثه و التیامش و دندوناش خوبه تو کولیک بچه خیلی خیلی تاثیر داره منو جاریم و زنداییم باهم بچه به دنیا اوردیم تو ۱ ماه منو زنداییم ماه بعد منو زنداییم...من دادم اون دوتا ندادن هر روز گریه میکردن ک چرا ندادیم درضمن دکترا میگن بدین من خودم دکتر بچم گفت تا ۱۸ ماهگی بدی هیچ مشکلی نداره...
ندی بهتره من دخترم فقط برای خواب میخورد وابستش هم نبود ولی کلا بنظرم چیز چرتیه احتمال زیاد به این یکی پستونک ندم حالا بازم تا ببینم شرایط چجوریه
اگه خواستی بدی ارتودنسی بده دندوناش کج نشه
تجربه ندارم
اما خیلی شنیدم ندیم بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.