تفاوتش واقعا ناچیزه مثلا سونوی معمولی آزاد 536تومن با بیمه 400
من همش شد ٣ تمن
بیمه تامین اجتماعی ۶۰۰ کم کرد ۲/۵۰۰بود ۱/۹۰۰گرفتن از ما
بیمه تکمیلی قبول میکنه
ان تی بیمه قبول نداره ، آزاده
من قبول نکرد
با بیمه تامین اجتماعی سونو انتی ۱۲۰۰ شد
واس من سونو ۲۳۰۰ شد
برای من قبول نکرد ازاد بود
فقط از سونوش فاکتور گرفتم
ازاد شد ۱۵۰۰
قبول نمیکنه بیمه
من با ازامایشش شد ۳۷۰۰
ن قبول نمیکنه
بیمه ما سونو ازمایش های واجب قبول میکنه انتی هم یچی واجبن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.