۶ پاسخ

چندروزی پپتی بده شیرین و طعم دار کن و... اگه نخورد اچ آ و ایزومیل و بی‌میل سوی و سیمیلاک کامفورت هم تست کن

رایانم پپتی نخورد دکتر بهش ایزومیل انجی داد مثل چی میخورد در اصل هم بهترین شیر واسه درمانش شیر بر پایه سویاست بگرد بکیر بده بخوره اگه خوردو بهش ساخت بهترینه

چون شیر تلخی هست اکثر بچه ها نمیخورن
اوایل یه حبه قند توش بنداز تا بخوره
به مرور که دیدی میخوره دیگه میزان قند رو کم کن و بعدم قطع کن

شیرشو باید با ی حبه قند حل کنی تابتونه بخوره

منم پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره پپتی میخوره دکتر گفت اگه نخورد یه ذره نبات بریز تو شیرش یا شیرخشک ای ار با شیرخشک پپتی ترکیب کن بهش بده
ولی به نظرم‌نبات خوب نیست یبوست میشن
بازم با دکتر هماهنگ شو راهنماییت کنه بچه گناه داره گشنه نمونه

پپتی من وعده اول و دوم با ی تیکه قند انداختم توش بهش دادم خورد از وعده بعدی دیگ بدون قند خدش خورد

سوال های مرتبط