۴ پاسخ

میگن بدنش حساسه و فلان یاید فلان برند بگیری

‌آها
من ی پنج تیکه گرفتم الان زن داداشم میگه این اصل نیست میگم از کجا میدونی میگه داخ مارکش ننوشته تترون ۱۰۰درصد راست میگه

دست بزنی معلومه دیگه ک چجوریه ولی بازم فرق زیادی ندارن مگه بچه چقدر میخواد اون لباس تنش باشه من الان بقول فروشنده نخ پنبه اصل سایز صفر خریدم ولی اصلا معلوم نیست تن بچه کنم یان یا شاید یه دو سه بار تنش کنم بعدش دیگه باید بندازمش تا برع

با ی بار شستن مشخص میشه آبرفت ندارع
پرز نمی‌ده و پوپویی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و آوینا مامان مرسانا و آوینا ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری