۶ پاسخ

ولی از اول فروردین میخوان دو تومن بریزن

من طرح یسنا گرفتم با همون یارانه که یک تومن میریزن برای خرید کالا، طرح یسنا برای نوزاد، 500تومن ریختن

نه ولی میگن اول سال به همه مادرا دومیلیون واریز میکنن

ما اولین بار ماه پیش ریختن ب حساب مادر شوهرم🫠

نه والا ما تا الان نگرفتیم

بله از اول ۱۴۰۵ طرح ۲میلیونی با کد ملی بچه میدن حواستون باشه

سوال های مرتبط

مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان فنچول ها مامان فنچول ها ۱۳ ماهگی
مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوان👧🏻🫶🏻 مامان دلوان👧🏻🫶🏻 ۱۴ ماهگی