خانم ها بتا ۲۰۰ باردارم یعنی

۷ پاسخ

بله بتای بالای 25یعنی باردار
مبارکهه عزیزم
بارداري خوبی داشته باشی🥰

برای من ۴۶۳۵ شد من نمیدونم ما هفته هامون تقریبا یکیه چرا عددها اینقدر فرق میکنه

آره عزیزم

بعله مبارکاااااا😍

اره عزیزم

مبارکه😍

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۷ ماهگی
مامان ویهان و... 🩷 مامان ویهان و... 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته سیزدهم بارداری
مامان دختری🩷🍒 مامان دختری🩷🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان النا مامان النا هفته نوزدهم بارداری
مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری