شماها هم دراز کشیده شیر می‌دین ؟ خطر داره ؟

۱۱ پاسخ

نه خطر ندارها ولی مواظب باش خوابت نبره سینه آت بیوفته راه نفس کشیدن ببنده

باید مراقب باشی سینت طوری نیوفته رو صورتش ک راه نفسشو بگیره و خدایی نکرده خفه بشه مخصوصا شبا حواست باشه خوابت نگیره و‌سینت رو صورتش بیوفته با دستت سینتو بگیر ک‌از راه بینی بتونه نفس بکشه

اره من🥲

شیر خودمو خوابیده بهش میدم به پهلو میخوابونمش یه بالشت پشتش میزارم که تکون نخوره

منم همش دراز کشیده شیر میدم راحتترم اینجوری

بخاطر رفلاکس و کولیکش دکتر گفت فقط نشسته بده

من استرس دارم برای دراز کش شیر دادن احساس میکنم سینەم بە دهن بچم نمیرسه راستی اگه مثلا بە پهلچ راست بخوابی باید کدوم سینە رو به بچه بدی🤣🤣

من همیشع درازکش میدم متاسفانه بعدش بچم رفلاکس گرفت و نمیتونم اینجوری شیر بدم

من فقط شبا دراز کشیده شیر میدم نمیدونم دیگه ضرر داره یا نه

من که از همون روزای اول میدادم، چون نمی‌تونستم بشینم بخاطر بخیه ها

نه هیچ اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی