من از اول میدادم
از اولش
مناز اولش میدادم😂
من از وقتی بدنیا اومد دادم
من از اول شیردادم بیشتر هم دراز کشیده میدم کمرم استراحت کنه
سعی کن بعد از ۴ ماهگی بدی چون بچه نیاز ب اروغ گیری نداره و اونموقع خطر خفگی هم کمتره استفراغش کمتر شده رفلاکسش تموم شدع
من از ده روزگی دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.