سلام مامانا
از کی میتونم دراز کشیده به دخترم شیر بدم؟

۷ پاسخ

من از اول میدادم

از اولش

من‌از اولش میدادم😂

من از وقتی بدنیا اومد دادم

من از اول شیردادم بیشتر هم دراز کشیده میدم کمرم استراحت کنه

سعی کن بعد از ۴ ماهگی بدی چون بچه نیاز ب اروغ گیری نداره و اونموقع خطر خفگی هم کمتره استفراغش کمتر شده رفلاکسش تموم شدع

من از ده روزگی دادم

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی