کیکفتههههههعه
بچه دراز راحته برا شیر😑
هیچکارم نمیشه
من گاهی میدم چون دیگه کمرم درد میگیره
من اکثرا دراز کشیده شیر میدم هیچی ام نشده خداروشکر
من از وقت زایمانم تقریبا ۹۹ درصد درازکش شیرمیدم بخاطر بخیه هام نمیتونم بشینم اصلا
از وقتی بدنیا اومد خوابیدم پیشش
فک نکنم
من بیشتر دراز کشیده میدم
نشسته کمرم یاری نمیکنه
ن بابا
دکتر شنیدم اگه حین شیر خوردن سرش بلند باشه گوش درد نمیشه
اگه دراز کشم شیر میدین سرشو بلند بزارینش
من بیشتر موقع ها دراز کشیده میدم
مخصوصا شبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.