۱۱ پاسخ

يعني ٤ سالگي دمار از روزگار من دراورده به خدا

نه !
اگر گوشی بدم با اختیار خودمه اصلا به زور گریه نمیتونه بگیره
سعی کنید ندید بهش مگه ما بچگی گوشی داشتیم

وقتی میزنه باید بگین ما کسی نمیزنیم .برای گوشی باید زمان بدی مثلا بگی اره میدم ولی نیم ساعت دیگه بیار برام.وقتی همش نه میارین بچه لجباز میشه.دختر من خودش گوشی داره ولی در روز تهش یساعت یا دوساعت باهاش ور میره بعد میندازه کنار میره بازی .

دختر منم از وقتی وارد چهارسالگی شده همینه قبلا خیلیییی خوب بود

سلام کلاهمشون همینجورن.ببخشیدیکی ازمادراپرسیددرموردمشکلات حسی میشه بگین چجوریه توغذاخوردن هست چون رایان فقط چن نوع غذامیخوره مثل سیب زمینی سرخ شده ،کتلت وکباب کوبیده وگاهی خامه عسل ولی خوراکی هرچی باشه بدن بهش میخورد

پسر منم پوستمو کنده اولی اصلا این چیزارو نداشت از بس اروم و اقا بود ولی دومی 🥲
از دستم عصبی ام همش

پسر من از الان که ۳ سالش نشده اینطوریه
چطوری جلو خودتو میگیری نزنیش
دای من کم میارم میزنمش
امروز بردم لباس بخرم براش
تو مغازه از دستم درمیرفت
لباس پرو نمیکرد اویزون میشد
یدونه نیشگون گرفتم اروم شد 😩

اجی ببخشیدپسر شما الان کامل صحبت میکنه ؟!مشکلات حسیش ؟
بازم کلاس می‌برید؟!

ایی چرا ۴ ساله انقدر بدشدن سه سالگی بهتربودن
من همیشه امیدم بود بزرگتردارن میشن خیلی میفهمن کلا رفتاراش،شده عین بچه یه ساله

تو این سن چششون ب یکی بیوفته عن میشن این بچه ها دختر خودمم همینجوره

پسر منم همینه دقیقا

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۵ سالگی
خانما تورووووخدا بخونید خواب بدید لطفااااا😭💔🙏


خانما می‌خوام از اخلاق پسرم بگم بهتون لطفا منو راهنمایی کنید

پسر من کلا لجباز و حرف گوش نکنه مثلا میرم جایی اصلا حرف گوش نمی‌ده بازار بیرون مسافرت خیابون میریم اصلا حرف گوش نمی‌ده دستمو نمیگیره بدو بدو می‌کنه یه حا نمی‌مونه منم همش میترسم گم بشه خدایی نکرده تصادف و... بکنه همش استرس دارم مثلا میریم تو پارکینگ بازی نمیکنه می‌ره کوچه بدو بدو می‌کنه یا با دوچرخه می‌ره اصلا ماشین اینا میاد حواسش نیست فقط میخواد بره به زور میارمش نو خونه بعد توی خونه ساکت خودش بازی می‌کنه فیلم نگاه می‌کنه حرف گوش میده ولی بیرون میریم نه اصلااااا غذا هم خودش اصلا نمیخوره من باید دنبالش باشم بدم بهش هنوز هم خوب حرف نمیزنه همه چی بلده فقط بچگونه حرف میزنه اینا به کنار اینکه حرف گوش نمی‌ده و بیرون اذییت می‌کنه و فرار می‌کنه منو خیلی حرص میده همش استرس دارم نره گم بشه تصادف نکنه نخوره زمین و... همش دنبالشم بیرون چی کار کنم ؟ بچه های شما هم اینجورین ؟ اصلا یعنی یه جایی میریم یه زره هم حرف گوش نمی‌ده خیلی حرص میخورم دعواش میکنم