يعني ٤ سالگي دمار از روزگار من دراورده به خدا
نه !
اگر گوشی بدم با اختیار خودمه اصلا به زور گریه نمیتونه بگیره
سعی کنید ندید بهش مگه ما بچگی گوشی داشتیم
وقتی میزنه باید بگین ما کسی نمیزنیم .برای گوشی باید زمان بدی مثلا بگی اره میدم ولی نیم ساعت دیگه بیار برام.وقتی همش نه میارین بچه لجباز میشه.دختر من خودش گوشی داره ولی در روز تهش یساعت یا دوساعت باهاش ور میره بعد میندازه کنار میره بازی .
دختر منم از وقتی وارد چهارسالگی شده همینه قبلا خیلیییی خوب بود
سلام کلاهمشون همینجورن.ببخشیدیکی ازمادراپرسیددرموردمشکلات حسی میشه بگین چجوریه توغذاخوردن هست چون رایان فقط چن نوع غذامیخوره مثل سیب زمینی سرخ شده ،کتلت وکباب کوبیده وگاهی خامه عسل ولی خوراکی هرچی باشه بدن بهش میخورد
پسر منم پوستمو کنده اولی اصلا این چیزارو نداشت از بس اروم و اقا بود ولی دومی 🥲
از دستم عصبی ام همش
پسر من از الان که ۳ سالش نشده اینطوریه
چطوری جلو خودتو میگیری نزنیش
دای من کم میارم میزنمش
امروز بردم لباس بخرم براش
تو مغازه از دستم درمیرفت
لباس پرو نمیکرد اویزون میشد
یدونه نیشگون گرفتم اروم شد 😩
اجی ببخشیدپسر شما الان کامل صحبت میکنه ؟!مشکلات حسیش ؟
بازم کلاس میبرید؟!
ایی چرا ۴ ساله انقدر بدشدن سه سالگی بهتربودن
من همیشه امیدم بود بزرگتردارن میشن خیلی میفهمن کلا رفتاراش،شده عین بچه یه ساله
تو این سن چششون ب یکی بیوفته عن میشن این بچه ها دختر خودمم همینجوره
پسر منم همینه دقیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.