پسر من ۱۰۳
پسر منم ۱۰۳هست
عزیززززم خوبه تو رنج بلند هم هست🥰
من و همسرم قدمون بلنده، پسرم ۱۰۵ قدش پزشکش گفت خوبه چون قد تولدش ۴۶ بود با وزن ۲ ،❤️🌹والا اینجا یادمه بچه هامون ۲ ساله بود یه مامان خوب یادمه اسم پسرش هم رایان بود گفت پسرم ۲ سالش قدش ۱۱۰ دکترش گفته عالیه یعنی من مونده بودم بچه دوساله چحوری قدش ۱۱۰ بعدها فهمیدم اصلا این مامان همه چی رو به دروغ میگه پس فکرت رو بخاطر این چیزا بهم نریز به حرف مزشک بچت جلو برو ❤️ ماشالا قدش هم عالییییه عزیزم خدا برات نگهش داره🌹🥰
بالای ۱۰۴ نرمال
۱۰۸ کمه بنظرت؟؟؟
پسرمن ۱۰۹ هست ار بابا نرماله
پسر من الان ۱۰۰ هس
پسر من امروز بردم ۱۰۷بود گفت نرماله
خیلی عالیه دخترمن98هست
دختر من ۱۰۰ گفتن نرماله عزیزم.بعضی بچه ها یهوو قد میکشن.البته دخترم ۴۶ سانت بود قد تولدش و وزن ۲۲۰۰
ولی خوبه بنظرم
منظورم زدن بالای ۱۱۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.