۱۳ پاسخ

وااای پسر من وقتی هیجانی میشه مگه میشه دیگه ساکتش کرد ،، صفر و صده یا خجالتی هیچییی نمیگه اگرم شروع کنه دیگه ول نمیکنه

کاش بچه های منم اینطوری بودن

با یه روانشناس حرف زدم گفتم پسرم تو خونه میگم رفتیم مهمونی یا فلان جا اروم باشی اینو نکنی اونو نکنی میگه چشم میرسیم اونجا منو یگه نمی‌شناسه
گفت بدترین نوع تربیت . گفت تو میای اون حرکت یا اون رفتارو براش بزرگ میکنی . نباید هیچی هیچی بگی رفتی اونجا دیدی اون کارو میکنه سعی کن سرگرمش کنی
گفت همیشه میری یه جای یه اسباب بازی یا چیزی که بچت دوس داره ببر با خودت . منم گفتم عاشق نقاشی کردنه گفت مداد و دفترشو ببر با خودت اونجا سرگرمش کن

زیاد حرف زدن بچه نشون دهنده باهوش بودنشه
سعی کنید به حرفاش با جون و دل گوش بدید

پسره منم همینه پایین خونمون مغازه عطاری و لباس فروشی گوشی فروشیه با همشون رفیقه واسه خودش میره پیششون حرف میزنه . اونا هم خیلی دوسش دارن😂
بچه ان دیگه حرفم نزنن که باید بگیم جزا چیزی نمیگن روابط عمومیشون خوبه من خودم بچکیام اینجوری بودم بابامم روابط اجتماعیش بالاس ابجی کوچیمم ۷ سالشه همینجوری بود به خودمون رفته من الان بزرگ شدم برعکس شدم کم حرف ترم 😂

شیطنتش چطوره؟جزو اشخاص پیش فعال نیست؟

تا کوچولو تر بودن هی میگفتیم مامان اینو بگو اونو بگو شعر بخون بقیه ببینن و ...
الان که به زبون اومدن بهشون میگیم حرف نزن
بلاتکلیف موندن طفلکیا

وای دختر منم همینطوره. یکی از اشناها ازم خواسته چندروز دخترشو همراه دختر خودم مهد ببرم و بیارم. اون دوسال بزرگتره دخترم تو مسیر یکریز حرف میزنه هرچی میگم ساکت باش میگه من ده تا موضوع مهم دارم ۹تاش مونده باید بگم🤣

دختر بزرگه منم اینجوری
وقتی جایی میریم اونقدر حرف میزنه و میخنده
وقتی که میایم خونه شروع میکنه ب گریه کردن

😢😢😢😢😢برا منم در حالتی زیاد حرف میزنه من زیاد بهش نمیگم حرف نزن دیگه خیلی مغزم درد بگیره میگم بعد خودش میگه من زیاد حرف میزنم؟ این خوب نیست منم میگم خوبه که هرچی تو ذهنت هست و میگی ولی برخی جاها باید گوش بدی بیشتر. ولی واقعا از شدت حرف زدنش همش سردردم

ما حالا کلا برعکسیم ی جا میریم دخترم اصلا حرف نمیزنه قبلش هم میخایم بریم بش میگم حرف بزن سوال پرسیدن جواب بده ولی کو گوش شنوا

دختر منم قبل رفتن بهش میگم اونجا هرچی دید نگو بهت بدن
گریه زاری الکی نکن
شلوغ نکن حرفای بد نزن تو خونه میگه چشم مامان هرچی تو بگی
پامونو فذاریم اونجا دیگه منو نمیشناسه اصن ادم حسابم نمیگنه

دختر منم زیاد حرف میزنه

سوال های مرتبط

مامان مهدیس کوچولو مامان مهدیس کوچولو ۵ سالگی
مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۵ سالگی
خانما تورووووخدا بخونید خواب بدید لطفااااا😭💔🙏


خانما می‌خوام از اخلاق پسرم بگم بهتون لطفا منو راهنمایی کنید

پسر من کلا لجباز و حرف گوش نکنه مثلا میرم جایی اصلا حرف گوش نمی‌ده بازار بیرون مسافرت خیابون میریم اصلا حرف گوش نمی‌ده دستمو نمیگیره بدو بدو می‌کنه یه حا نمی‌مونه منم همش میترسم گم بشه خدایی نکرده تصادف و... بکنه همش استرس دارم مثلا میریم تو پارکینگ بازی نمیکنه می‌ره کوچه بدو بدو می‌کنه یا با دوچرخه می‌ره اصلا ماشین اینا میاد حواسش نیست فقط میخواد بره به زور میارمش نو خونه بعد توی خونه ساکت خودش بازی می‌کنه فیلم نگاه می‌کنه حرف گوش میده ولی بیرون میریم نه اصلااااا غذا هم خودش اصلا نمیخوره من باید دنبالش باشم بدم بهش هنوز هم خوب حرف نمیزنه همه چی بلده فقط بچگونه حرف میزنه اینا به کنار اینکه حرف گوش نمی‌ده و بیرون اذییت می‌کنه و فرار می‌کنه منو خیلی حرص میده همش استرس دارم نره گم بشه تصادف نکنه نخوره زمین و... همش دنبالشم بیرون چی کار کنم ؟ بچه های شما هم اینجورین ؟ اصلا یعنی یه جایی میریم یه زره هم حرف گوش نمی‌ده خیلی حرص میخورم دعواش میکنم