کسی اژاین قطزه بینی برای بچش استفاده کرده چطوره

تصویر
۴ پاسخ

من استفاده میکنم عزیزم

اسپری خیلی بهتره
قطره سخته یکمی

آره خوبه

البته من اسپری شوگرفتم این قطره اس

من استفاده کردم عزیزم یه پیس تو سوراخ دماغ سمت راست بزن یه پیس سمت چپ

سوال های مرتبط

مامان ….💙👼🏻🫧 مامان ….💙👼🏻🫧 ۱۷ ماهگی