مامانا پوره سیبو چجور بدم. سیبارو بخارپز کردم

۲ پاسخ

لهش کن خاستی شیر بریز توش رقیق شه من میریزم توفرنی

قشنگ له کن بده بهش

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱ سالگی