۶ پاسخ

کاش دختر من ول میکرد سینه رو 🥴

پسر منم بعد از هر واکسن همینجوری شد ولی با هر نوعی بود شیر خودم رو میدم شیر خشک هم میخوره شیر خودم رو کمتر اونم روزا میخوره تو بغل هم نمیخوره باید دراز بکشم رو سرش سینه کنم دهنش😂

بد قلق میشن تا جایی که میتونی تو جای سکوت و اروم و تاریک بهش شیر خودتو بده

پسر من همیشه بعد واکسن قهر میکنه اما با راه رفتن و سشوار بهش میدادم یکی دو روز اینجورین

با سرنگ بده

دخترا خیلی زیرک و باهوشن
راهه راحت تر رو انتخاب می‌کنن
دختر من از سه ماهگی اینطور شد ولی هم شیر خودم میدم هم شیرخشک

سوال های مرتبط