لیزر عالیه واقعا، برای همیشه راحت میشید
من موم میزنم قبلا لیزر هم رفته بودم
فقط لیزر عاااالیه
قبلا با نوره میزدم
الان چند وقته میرم لیزر همش میگم کاش زودتر میرفتم
لیزر کردم و خلاص شدم
نه وکس هم دردش خیلی زیاده هم پوستتو به مرور شل و افتاده میکنه برو لیزر
وکس اخه
چرا زجر میدی به خودت
من لیزر کردم راحت شدم البته تو بارداری که نتونستم برم باز رشد کرده ولی نسبت به قبل تراکمش خیلی خیلی کمتر شده فعلا با ژیلت دارم میزنم
خوب عزیزم به جای وکس برو لیزر کلا در نیاد دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.