خانوما شما با چه مایه ای شیشه شیر میشورین؟

تصویر
۱۰ پاسخ

تا یگسالگی از مایع استریل یونی استفاده میکردم

مالوچسکا

یونی دارم خیلی راضیم

یونی

یونی فعلا

مایع یونی

مایع یونی بیبی

یونی بی بی خیلی خوبه

یونی الان کم شده از مانا استفاده میکنم خ راضیم

مایع یونی بیبی و مانا خیلی خوبه هم غلیظ هم بو نداره

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۱ ماهگی