تب رو چجوری بیارم پایین

۳ پاسخ

ببرین دکتر تب نشونه عفونته

باقطره استامینوفن

باشربت وشیاف
پاشویه
مالیدن گلاب به بدنش
میتونه بخوره که عالیه
گذاشتن پیازکف پاهاش

سوال های مرتبط

مامان کوچولــــو مامان کوچولــــو ۱۲ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۵ ماهگی