خانما تب بچه رو چجوری بیارم پایین؟چند باشه خطریه؟

۵ پاسخ

سلام‌خواهر حال بچه چطوره؟

خیلی مواظب باش. یچیز ترش بخور خوابت بپره

پاشو بشور با آب.دستما نمدار بزار رو شکمش

اگر نداری آب ولرم درست کن با دستمال بکش رو پاهاش دستاش روی قفسه سینه
بعضیا هم میگن پیاز را حلقا حلقه کن بزار کف پاهاش و جوراب پاش کن

اگر استامینوفن داری بده

سوال های مرتبط

مامان ایناس مامان ایناس ۵ ماهگی
مامان کوچولــــو مامان کوچولــــو ۱۲ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱۵ ماهگی