۴ پاسخ

من فقط وقتی نوک سینم زخم شده بود ازش استفاده کردم،دخترمم شیشه شیر نمیگرف عوق میزد با قطره چکان میدادم بهش روزای اول اونم کلا ۳،۴ بار
دیگ هیچوقت بدردم نخورد، شیرم ک میومد بچه خودش بیدار میشد میدادم میخورد،دیگ نیاز ب دوشیدن و نگهداشتن نبود
مامانم گولم زده بود میگف سینت ک درد میکنه و شیر زیادی جمع میشه و سفت میش ینی بچت گرسنشه،منم براهمین هی تند تند شیر میدادم
البته خوب شد ک شیرم زیاد شده بود،بچه هر چقد بمکه شیر بیشتر میشه

تو بیمارستان خیلی واجبه حتمن باید داشت باشی که اکر شیرت دیر بیاد با اون هی میزنی شیر دوش دستی من گرفتم کارش عالی

شیر دوش برای وقتیه مثلا شیرت زیاده بچه خوابه بهش بدی
شیرت میگیری میکنی تو شیشه شیر
یا یه جایی میخوای بری نمیتونی میمی بدی بچه با شیردوش شیر گرفتی با شیشه شیر میدی بچه

شیر دوش خواستی بخری فقط برقی دستی شنیدم اصلا خوب نیست ،من دوست دارم شیر خودمو بدم ولی تو شیشه بدوشم بازم تجربه ندارم نمیدونم

سوال های مرتبط