عزیزم چرا از پایین ۵ می صورتی هاله داره
انشاالله
لعنت به ۱۴۰۴ و تمام اتفاقات بدش.....من ۱۴۰۵ نی نی میخوووووااااام دیگه خداااا
من از سال ۱۴۰۲ زندگی برام زهر شده ای کاش شادی های قبل اقدامم رو داشتم خیلی افسرده شدم امروز هم بی بی دوباره منفی شد انقد گریه کردم نفسم داشت بند میومد ولی خب چه کنیم دست ما نیست
انشاالله سال جدید به امید الله دامنت سبز میشه گلم
الهی امین
هعییی با من یکی ای، من ۱۱ ساله چشم انتظارم حداقل دوماه یبار به تاخیر میافتم بیبی چک میزنم همشم منفی😔منم دیگه خسته شدم، انشالله تو سال جدید خدا به دلمون نگاه کنه نینی دار بشیم
ایشالا عزیزم
من نگه نداشتم فک کنم ی کیسه میشد🥴😂حیف پولم حیف ذوقم...💔
ایشالله که میشی نا امید نشو خدا بررگه من ۸سال تلاش کردم تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیوفته
انشالله گلم نگران نباش فقد و فقد بی خیال باش منم مثل شما بودم هر سری ک عقب مینداختم گفتم حاملم بیبی میزدم فرداش پریود میشدم انقد ناراحت میشدم ولی دیگه بی خیال شدم من بعد ۷ سال باردار شدم اصلا هم جلوگیری نداشتم دکترم نرفتم خدا هر وقت صلاح بدونه میده
من ت این مدت میخواستم باردار بشم همش عقب مینداختم تااینکه دیدم اصلا خبری نیس از پریودی فقد حوس غذایی میکردم ک اصلا نمیخوردم شوهرم فهمید حاملم رفت تست گرفت دیدم یهو مثبت شد تعجب کردم
امیدت ب خدا باشه عزیزم
برای منم سال خوبی نبود تیر باردار شدم با اولین اقدام خارج از رحمی
چند ماهه تو اقدامم انقد بیبی چک منفی دیدم حالم بهم میخوره .امید وارمسال جدید سال نی نی دار شدن ما باشه 👼🏻🥲
بنظرم منم امسال برام جالب نبود
و کلی بیبی چک منفی داشتم
انشالا 405بیبیچک مثبت داشته باشیم 😍
آخ الهی بمیرم
انشاءالله ۱۴۰۵ نی نی دار میشی
عزیزم نگه ندار انرژی منفی هستند
انشالا خدا ب شمام میده
خود من بعد ۵سال با آی وی اف تازه حامله شدم
خدا بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.