بچهههه ها رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود😍😍ضربانشم ۱۳۰ بود

۲۴ پاسخ

سلام مبارکههههه

خداروشکر گلم مبارکه

بسلامتی عزیزم

مبارکه عزیزم 😍

واییی خدا ایشلا بسلامتی هم بدنیا بیاد برا من ۱۲۱بود گفت یکم ضعیفه البته من ۶هفته رفتم

الهییییی شکر
صداشم گذاشت؟؟؟
چند وقتت بود دقیقا؟من ۶هفته و۴ روز بنظرت برم؟؟
واسه منم دعا کنننن

بسلامتی عزیزززم
منم امشب نوبت سونو دارم التماس دعا دارم ازتون💓

مبارکه 😍

الهی بسلامتی بغلش بگیری😃😍🫂

خداروشکر

قوبون قلب بلم خاله 😍📿🤲😍

خدا حفظش کنه عزیزمممممم😍😍😍♥️

🧿🧿🧿

ب سلامتی عزیزم برامنم دعاکن قلبش تشکیل بشه🥺🤲

بسلامتی الهی شکر

خدا رو شکر عزیزم 🥰🥰
ان شالله صحیح و سلامت بغلش کنی

خیلی حس خوبیه تازه اینجاست میتونی باردار شدنت رو باور کنی😍

ای جانم 😍 مبارکه ❤️ 😍 😍

اوخیی

چشمت روشن عزیزم ☺️💚🌱

ای جونم خدا برات نگهش داره😍🌹

چه عجب اومدی لیلا بابا مردیم از استرس مبارک عزیزم منم چهارشنبه باید برم تو رو خدا دعا کنید برام

عزیزززم بسلامتی انشاءالله خداحفظش کنه براتون💕😍

الهی شکررررر خدا برات حفظش کنه😍

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری