۳ پاسخ

دکتر شیاف و‌قرص داد قطع شد

نگاه بزار همین هفته هفتت تموم شه برو سونو ازاد بده
نگاه اینو نمیگم دلت بلرزه منم دقیقا تو هفته تو الکی لکه بینی داشتم یک روز بود دو روز نبود رفتم گفت خانم بچت دو هفتس رشد نداشته و قلبی تشکیل نداده
گفت شیاف بزار شاید درست شد
گذاشتم بخدا به هفتم نکشید به خون ریزی و سقط اتفاق افتاد
حتما برو سونو بده خون ریزی یا همون لکه بینی کلا خوب نیست تو این هفته ها که قلب تشکیل میشه
انشالا که هیچ چیز نیست
ولی پیگیر باش
استراحت مطلق داشته باش
زیاد خم و راست نشو

باید شیاف پروژسترون بزاری

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته بیست‌وهفتم بارداری