۱۸ پاسخ

منم به این باور رسیدم که بعضیا دستشون خوب نیس
یه بارم پدرشوهرم یه چیزی داد به ما که قشنگ معلوم بود چشم مادرشوهرم دنبالشه تو همون راه برگشت ماشینمون خراب شد و دقیقا همون پول رو ما خرج ماشین کردیم.دیگه هیچ وقت ازش چیزی نگرفتم
فدای سرت حالا انشالله بهترشو میخری خودتو ناراحت نکن
دور از جون اگه همین قدر پول خرج دکتر میشد خوب بود؟
انشاالله ده برابرش میاد.

واقعا طلا گم کردن خیلی بده،منم گوشواره امو گم کردم دو بارم انگشتر نقره گم کردم ،همش فکرم پیششونه🥲

من که هم حلقمو گم کردم هم نشونمو🫠
الان گفتی داغ دلم تازه شد🫠🫠🫠

دیگه کاریه که شده الکی جوش نزن قلب درد میگیری دوبرابرش و خدای نکرده باید خرج دوادرمون کنی هم خودت جوش میزنی هم شوهرت اگر بردت که برو بگرد اگر نه که فراموش کن و بحث نکن منم چند سال پیش طلا گم‌کردم

عزیزم منم یه ماه پیش تو روز امتحان گواهینامه از بس استرس داشتم انگشتر چهل میلیونی گم کردم انقد ناراحت بودم تا دوسه روز چون اگه اون می‌بود خیلی از مشکلاتمون حل میشد ولی خوب با خودم گفتم اگه خدایی نکرده همون روز یه موتور میزد بهم پنجاه میلیون خرج دوا دکتر میشد ولی خوب شاید همون بلا بوده با گم شدن اون بلا دور شده بعدشم شاید یک نفر بوده از دنیا بریده دستش به هیچ جا نمیرسیده همون انگشتر من و پیدا کرده زده به زخمش اصلا جوش نزن خدا سلامتی بده مال میاد و می‌ره

عزیزم یه چیزی نذر کن بعد برو مغازه های اون اطراف بپرس انشالله پیدا میشه

احتمالا تو مغازه افتاده
لباس تن نزدی برای بچه
شاید افتاد

نارحت شدم ازدست ماکه هیج کاری برنمیادعزیزم شوهرتم بالاخره ازروعصبانیت ی چی گفته اتفاقی که افتاده هرچندتواین وضعیت گرونی نمیشه ساده ازش ردشد شمامیدونی خب پولش بهتون افتادنداره نگیرید یا اصلا دست نزنیدبهش

من ی زنجیر ۲.۵ گرمی چند ماه پیش انداختم اشغالی رفت
میخواستم ماشین بگیرم طلاهامو فروختم خواهر شوهرم گفت من زنجیرتو میخوام ب همسرم گفتم بیارش پس
گذاشته بود تو دستمال کاغذی پرتش کردم 🙂

شوهرتم عصبانی شده یه چیزی گفته صد در صد منظور نداشته

وااااای خیلی بد شد😔😔
به جفتتون حق میدم که ناراحت باشید چون اون یه سرمایه هستش ولی نباید به همدیگه بپرید
باید برمیگشتی همون خیابونی که بودید از مغازه ها می‌پرسیدی

مطمعنی دستت بوده ؟ شاید دراوردی جایی گذاشتی اخه کم پیش میاد انگشتر از دست بیوفته

چطوری از دستت افتاده؟ببین تو کیفی وسیله‌ های بچه جایی نیفتاده یا برو مغازه ای که خرید کردی سوال کن شاید افتاده باشه

خیلی ناراحت شدم عزیزم.برو مغازه هایی که رفتی یا اون اطراف بپرس

دیگه عزیزم اتفاقی افتاده با حرص خوردنم چیزی حل نمیشه ایشالله خدا جبران میکنه براتون

گشتی پیدا نکردی هرروز برو همونجا ک گم‌کردی از مغازه ها بپرس ایشالله پیدا شع

ناراحت شدم

چ بدشدههه

سوال های مرتبط