خانوما همه ازمایش دفع پروتئین دادید

۹ پاسخ

هم شدارم میدم با اینکه منفی میشه بخاطر فشارم میدم

نه علائم داشته باشی میگیرن

من دادم با ازمایش گلوکز نوشته بود

من دیروز دادم

منم دادم خبری نبود

دفع پروتئین جزئی از آزمایش ادراره که همه میدن.اگه دفع داشته باشی توش مشخص میشه

اره اونم۳ بار

نه...

من ن.

سوال های مرتبط

مامان 👶دردونه من👶 مامان 👶دردونه من👶 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرمهدی فاطمه مامان امیرمهدی فاطمه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری