درسته میگن کدو سبز واسه قند خوبه؟چحوری باید استفاده کرد

۶ پاسخ

تو ماست رنده کن با شوید خشک و سیر رنده کن بخور

خام رنده توماست

من بجا خیار خالی مخوردم با نمک

عالیه من قند بارداریمو کامل اوردم پایین تو ماست رنده کن یا متونی تو سالاد بزنی.

همینجوری خام میشه رنده کرد توی ماست ریخت با یکم نعنا
یا با هویج و سیب زمینی و مرغ یا گوشت بپزی بزاری ابش جمع شه خوشمزه میشه

آره کدو طعم خاصی نداره میشه خالی خورد یا با رنده کن با ماست مثل ماست خیار

سوال های مرتبط